Deneyimli eğitim kadromuz, her yaştan öğrencilere ve yetişkinlere, satranç eğitimi vermeye devam etmektedir.







ÖĞRETMENLERİMİZ İÇİN tıklayınız









19 Mart 2009 Perşembe

Eğitim Kadromuz Güçlendi

Satranç Eğitiminizi nereden almak istediğiniz konusunda karar vermeden bir de bizi araştırmaya ne dersiniz?

Eğitim kadromuz daha da güçlendi




Mustafa BAYIR
Satranç Antrenörü, Satranç İl Hakemi
UKD: 2037

1948 yılında Ankara Beypazarı'nda doğdu. İlkokul - Ortaokul Lise ve Yüksek Okulu öğrenimini Ankara'da tamamladı. Sonradan adı Gazi Üniversitesi olan Ank. Erk. Tek.
Yüksek Öğretmen okulunu bitirdikten sonra Teknik Öğretmen olarak Bursa
Tophane Meslek Lisesine atandı. Türkiye'nin en eski (1868) ve en köklü
okullarından biri olan Bursa Tophane Meslek Lisesi bünyesinde Meslek
Yüksek Okulu, Anadolu Teknik Lisesi ve Teknik Lisenin yıllarca idareciliğini yaptı. Bursa Millli Eğitim Müdürlüğü'nün tüm okullar arası satranç yarışmalarının 20 yıl baş hakemliğini ve organizasyonunu yaptı. Tophane Meslek Lisesi Spor Kulübü kurucularındandır; TSF Satranç Liginde Tophane Spor Kulübü Satranç Takımı İdarecisi, Kaptanı ve oyuncusudur. Evli ve iki çocuk babasıdır.

Eğitim Kadromuzun tamamı

Hiç yorum yok: